Travellerspoint בלוג של

הפיליפינים חלק א'

או: כן, זה באמת יפה כמו בתמונות, ואפילו יותר

sunny 30 °C
תצוגה מסביב לעולם yatiraya על מפת הטיול של.

בשעה טובה ומוצלחת נחתנו במנילה, בירת הפיליפינים. אין מה לומר, העיר לא מלהיבה. אולי הדבר המרגש ביותר שחווינו היה הגילוח/תספורת של יתיר. הוא מצא את עצמו מקבל תספורת/גילוח/מסאז' קרקפת וכתפיים/חפיפה עם תמרוקים שונים ואפילו גזירת שערות האף. השלב הבא- בארץ נשלח אותו לקוסמטיקאית לעשות פילינג.
ביום המחרת עלינו על טיסה זולה לעיר פוארטו פרינצסה השוכנת באי המרוחק פלוואן. הגענו בשביל המערות התת-קרקעיות שרק לאחרונה נבחרו לאחת משבעת פלאי העולם החדשים (על אף שהדיח את ים המלח מהרשימה), אך נשארנו בגלל האוקינוס והחופים.

לפני הרפתקאת המערות החלטנו לנוח באחד החופים. מנוחה אותה הרווחנו ביושר לאחר המסע והנסיעות האינסופיות בסין.
מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא טיפוסים של רביצה על החוף, אבל אל דאגה, עשינו גם את זה בדרך שלנו. מצאנו אתר קמפינג ברצועת חוף נידחת ליד עיירה הנקראת פורט בארטון. האתר מנוהל על ידי זוג קנדי-פיליפינית שרכשו את רצועת החוף לפני שנים. את הרזורט המפנק החליף אוהל (מפנק לא פחות), את אמבטיית הקצף החליפה מקלחת דלי עם מים ממעיין סמוך ואת ההפעלות בבריכה החליפו שנירקולים וחתירה בקיאקים לאיים ולכפרים בסביבה. אם היינו צריכים לעצב תפאורה של חוף אקזוטי, כך בדיוק הוא היה נראה. חול לבן, ים צלול בצבע טורקיז, כמה איים בודדים שמקיפים אותו ועצי קוקוס גבוהים.
מלבדנו ומלבד שני זוגות נוספים לא היתה נפש תייר על החוף.
לא נלאה אתכם בפרטי העבודה הקשה והמפרכת שנאלצנו לחוות יום ולילה במשך חמישה ימים. תוכלו להסתפק בתמונות.

לאחר שקצנו בבטלה (למרות שגם חתירה ושחייה הן פעילויות מתישות), עלינו על סירה ביחד עם משפחה אוסטרלית לכפר אל-נידו בצפון האי. שיט שהיה אמור להמשך 4 שעות נמשך 6.5 שעות, לאחר שנקלענו לתוך רוחות וים גועש. הגענו רטובים עד לשד עצמותנו ולאחר שספגנו את מנת הנתרן השבועית שלנו.
אל-נידו הוא כפר קטן ורועש, אשר מוקף בארכיפלג מרהיב המורכב מאיים בצורות שונות ומשונות ולגונות שופעות חיים.
לקחנו שנורקלים וסירה ויצאנו לחקור את הארכיפלג. ראינו דגים צבעוניים, כוכבי ים, סוסון ים, צבי ים (שמתם לב למוטיב החוזר: ים?) ולגונות צלולות.

מחר עוזבים את אל-נידו, אך המסע שלנו בפלוואן איננו נגמר, אחד משבעת פלאי עולם מחכה לנו (אל דאגה, ים המלח- אתה עדיין מספר אחת בשבילנו!).

yatiraya פורסם על ידי 19:33 מאוחסן ב פיליפינים

תוכן עניינים

הערות

איזה כיף, נראה גן עדן!
נקוה שהמערות זכו בתוארן ביושר ואכן שוות את הביקור בהן.

על ידי snunit

תפסיקו כבר עם הבלוג הזה. אנחנו מקנאים בטירוף...

על ידי שמוליק

היה תענוג להשתתף בחוויות הנהדרות שאתם חווים ואנחנו שלא נותר לנו לקנא בלבד על הרעיון הגאוני שאתם מבצעים. תמשיכו כך ותחזרו בריאים ושלמים למתגעגעים אליכם.

על ידי סבתא אתי וסבא חיים

Travellerspoint. הערות על פוסט זה סגורות בפני מי שאינם חברים באתר. את/ה יכול/ה להשאיר הודעה במידה והינך חבר/ה באתר.